آخرین اخبار
کد مطلب: 80689
اعتراض مهاجم پرسپوليس به تصميم درخشان
تاریخ انتشار : 1393/06/25 16:11:56
نمایش : 1316
مهاجم مصدوم تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به بحث خط خوردنش از فهرست اين تيم گفت: هيچ جاي دنيا با بازيکن مصدوم چنين برخوردي نمي‌کنند.

به گزارش سلام لردگان؛ رضا نوروزي در مورد تصميم درخشان براي خط زدن نامش از فهرست پرسپوليس گفت: به هر حال ايشان به اين نتيجه رسيده که تيم نياز به مهاجم دارد و چنين تصميمي گرفته است ولي سؤال من اين است که غير از ايران، کجاي دنيا با بازيکن مصدوم چنين برخوردي مي‌کنند؟ در سطح اول فوتبال اروپا بسياري از بازيکنان درجه اول يا درجه دوم و سوم مصدوم شدند ولي شما کجا ديديد که بازيکن را بلافاصله کنار بگذارند؟ من حرفي نمي‌زنم و قضاوت را در اين خصوص به مردم و هواداران پرسپوليس مي‌سپارم.

وي در ادامه افزود: ما ايراني‌ها هميشه از انسانيت و وفاداري حرف مي‌زنيم ولي وقتي چنين اتفاقاتي مي‌افتد خيلي چيزها را فراموش مي‌کنيم. مگر من در وسط خيابان مصدوم شدم که مي‌خواهند کنارم بگذارند؟! همه ديدند در يک بازي رسمي مقابل ملوان مصدوم شدم و در بازي محلي مصدوم نشدم. اگر در خانه يا خيابان مصدوم مي‌شدم آن وقت قضيه فرق مي‌کرد. من حرف خاصي ندارم و در اين سال‌ها هم بارها از عشق و علاقه‌ام به پرسپوليس صحبت کرده‌ام. حالا هم هواداران مي‌توانند بهترين قاضي باشند.

نوروزي در پاسخ به اين سؤال که «بالاخره براي خارج شدن نامت از ليست پرسپوليس چه تصميمي خواهي گرفت؟»، گفت:‌ يک طرف قرارداد من هستم و راضي بودن من هم مهم است. اگر قرار است باشگاه چنين کاري را انجام دهد بايد پول قراردادم را به طور کامل پرداخت کرده و رضايت نامه‌ام را بدهند. من دوست ندارم جدا شوم و مي‌خواهم برگردم تا براي پرسپوليس گل بزنم و غيبتم را جبران کنم ولي ظاهراً باشگاه تصميم ديگري دارد.

وي در مورد وضعيت مصدوميتش گفت: 16 روز از جراحي‌ام گذشته و خوشبختانه يکي از عصاها را کنار گذاشته‌ام. شرايط پايم خوب است، زانويم ورم ندارد و به خوبي خم و راست مي‌شود. در حال حاضر فيزيوتراپي مي‌کنم و روز يکشنبه هم بخيه‌هاي پايم را کشيدم. تلاش مي‌کنم تا پنج ماه ديگر به ميادين فوتبال برگردم.

منبع:صراط
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس